Background Image

Ultramarines Wanted For Ec On Pc German/english

Discussion in 'Recruitment' started by Oculus Obscuritas, Jul 17, 2014.

1. Greetings my fellow Battle Brothers who are out there in search for a Space Marine Chapter.

I am Oculus Obscuritas, Battle Brother of the Ultramarines.
    In search for fellow Brothers im trying to reach everybody who is interested in joining a Ultramarines Chapter. I will personally play on PC Eternal Crusade. Since most of my fellow Brothers will play on Consoles im searching for alle the others who want to play on PC too. I will provide Teamspeak Communication and I hope there are some Brothers who will join. Our Chapter is growing and we will welcome you with open arms to join us.

So if you are interested in joining us, pm me here or write it down here that you are interested. Or you can go straight to our Chapter Website and reach out there to apply, we will waiting for you because McCragge needs you!

http://eternalcrusade.ultramarines.shivtr.com/
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hallo meine Schlachtenbrüder, die Ihr auf der Suche nach einem Space Marine Orden seid.

Ich bin Oculus Obscuritas, Schlachtenbruder der Ultramarines. Ich suche derzeit nach gleichgesinnten Brüdern und versuche auf diesem Wege all jene zu finden die sich entschlossen haben den Ultramarines beizutreten. Ich persönlich werde auf dem PC Eternal Crusade spielen. Da die meisten meiner Brüder eher auf der Konsole aktiv seien werden suche ich auf diesem Wege Ultramarines die ebenfalls wie ich auf dem PC spielen wollen. Ich stelle für unseren Orden auch einen Teamspeakserver (derzeit nur Channel) zur Verfügung. Unser Orden wächst derzeit fast täglich und wir werden jeden neuen Schlachtenbruder mit offenen Armen entfangen.

Sollte ich euer interesse geweckt haben, könnt ihr mir hier eine PN hinterlassen oder aber hier direkt reinposten. Ebenso habt ihr die Möglichkeit euch direkt auf unserer Ordensseite zu bewerben. Ich freue mich schon auf die, die sich entschliesen sich uns anzuschließen, denn vergesst niemals McCragge braucht euch!

http://eternalcrusade.ultramarines.shivtr.com/

"WE MARCH FOR MCCRAGGE! AND WE SHALL KNOW NO FEAR"
  2. This is a great guild and we hope to see more Brothers soon!
  3. bogfish bogfish Cipher

Share This Page