Background Image

My despair

Discussion in 'Space Marines' started by Data8671, Mar 11, 2018.

  1. I'm an unstoppable killing machine on CSM, Ork, Eldar and Necron.

    The instant I play LSM I immediately gain the skill level of an Imperial Guardsman's sandwich.
    LOBOTRONUS likes this.
  2. Caentyr Caentyr Subordinate

    How are you good at a faction that doesn't even exist yet?
  3. Hes clearly playing rolling with MSS. He's in your base, stealing your bodies.
  4. Warlord Theodotos Recruit

    I'm pretty sure if Necrons were introduced in this game, there would be nothing left to conquer.
  5. If reports about the necron homeworld are true, it wouldn't be the first time we put serious effort into conquering a wasteland.
  6. Teef Trooper909 Recruit

    I don't mind playing LSM anymore.Getting top kills on the team with a grav gun makes me feel pro.

    Still half of what Chaos's top player with a bolter gets though :(
  7. God marks OP! Nerf!
    Tech Priests UP! Buff!

    Easy fix is to roll Chaos, long game is to hope the devs see the problem and balance it out - lawl
    ruititadiogo likes this.
  8. Catnium Catnium Well-Known Member

    PREACH!!

    No seriously tho we been over this to many times now dear readers.
    LSM are fine.. ppl only look at what chaos has that LSM don't and blame that for their losses
    What they don't see is what LSM have that chaos doesn't have.

    Because honestly as a melee player... I'd rather play LSM than Chaos...they have much higher Toughness more armor than a CSM TA and better team buffs if you can tempt a apc to "poke" you.
    A one shot axe with 200 ap to fuck up orks and MoN elites and shit.
    They have the best combat shield in the game .. you can actually block melee attacks with it unlike that shitty ork thing.
    Beter Jump Pack troops than raptors.
    They have it pretty good so stop blaming faction balance just because you don't have a silly dot sword.

    Shooty wize they have have Bolters and 60 ammo drums and the same grips as the CSM have and can do the same nade tricks.

    Mark wize...
    Apoc buff > MoN for survival.
    MoK LL is meh.
    MoS adad just means you need to get better at aiming or spamming plasma cannons and shit.
    MoT ... nobody uses this...
    Soooo....
    Ur bad and you should feel bad if you claim otherwize.
    Deathwish likes this.
  9. Catnium Catnium Well-Known Member

    Take a med kit with you and occasionally show your face near some allies to get some heals or touch a ammo box or rhino butt here and there to restock medkits as a LSM GA and you can do pretty much the same thing tho.

    I kinda have the same play style and mindset when playing both Factions melee classes... same for orks.
    I even dare to say I might go more balls deep on LSM because of the higher durability and the fact Mok cant LL on clangs and armor
    But can take bolter fire to the face while doing so... Combined with the lower base stats compared to LSM GA the MoK TA tends to feel closer to HB than to LSM GA imo.
  10. Thrakka Thrakka Master

    DAT MATCH WUZ PROPPA LAD!!! ME BOYZ 'AD A GUD ZOGGIN TIME! Although..youz gotta admit.....MultiMelta iz kinda strong vs fat wide ORKS hehaaa!! Melts me bits off so fast lad!

Share This Page